fredag 20 juli 2012

Nattåg

Ångesten är total när jag och O kliver på tåget och jag vet att vi inte kommer träffa P på minst 2 veckor. Jag vet, det är självmant då jag vill hem men helst av allt att vi åkte hem tillsammans.
Har sovvagn men vet inte hur SJ tänkte
när dom gav mig och O mellan och översta sängen? Jag la iaf O i den nedersta så får kvinnan som kommer sen säga vad hon vill för jag lägger inte O i den andra sängen.
Tycker sånt här är super jobbigt, att behöva göra sånt här själv utan P när det är en ny grej. Blir nervöa att jag ska missa att gå av tåget eller att O kanske gallskriker. Men nyårslöftet för 2 år sen var ju att våga mer och nu ett par år senare för jag väl helt enkelt göra de.
Snart stannar vi i Östersund och då kliver kvinnan på, hoppas det är en alert människa som går med på att sova i mellansängen annars har vi problem.

Over and out!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar