söndag 26 augusti 2012

Första gången på länge.

I dag vaknade jag och mådde kasst, trodde garanterat att jag skulle blir sjuk med magsjuka eller något liknande... Måste vara en ren mardröm att ha den sjukdomen när man har barn att ta hand om. Men P gjorde frukost och efter de blev de bättre så jag gav förslaget att tillbringa dagen utomhus då vädret inte var katastrof. Vi hade tänkt åka till Spiken på Kållandsö men vi tog Lidens i stället och kollade ut buskar och sådant som ska planteras. Efteråt gick vi till skogshyddan och kikade och solade lite, vi körde äve runt som två idioter och letade efter thailådan som vi inte fann någonstans utan den har väl stängt på söndagar.
Det blev thai/kina mat på restaurang innan hemfärd.
Mina päron var tydligen i Lidköping samtidigt som oss och hämtade utemöbler av en arbetskamrat till far min som skulle slängas. Nu står dom hos oss och nu Andreas ska vi nog få till en grillkväll innan december;)
Lilleman sover och vi sitter här i tystheten och bara är, tänk att tystnad kan vara så skönt:)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar