torsdag 4 oktober 2012

Jag var mer vaken i natt än vad jag borde sovit! Men herr O ville upp redan vad halv tre i natt, fick honom att somna om och vid 7 gick vi upp i stället. Morgon promenad med Malin blev det och senare kom Ida och tog med O på en promenad. Fick ett sms av Christian där han undrade om jag ville komma och hälsa på vilket vi gjorde så nu har vi kommit hem och städat lite och alla kommit i sängs hemma i Sal.
I morgon väntas små steg då jag lovade Britt att åka dit och ta emot folket för hon kunde inte och de var tydligen svårt att hitta ersättare!

And guess what?! I morgon eftermiddag ska jag bli snygg på Vara fin, Frida och de andra tjejerns ska styla om några stycken och visa upp under kvällens gång. På lördag är de min första vaxning som går av stapeln och det är inte vilken vaxning som helst utan brazze;) hahaha! Återkommer med hur smärtsamt de var.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar