lördag 15 december 2012

Fuck this!

Jag kan inte låta bli att bli förbannad när jag tänker på vissa saker som händer i min närhet... Såna saker som folk inte tycker spelar någon större roll men som dom senare kanske själva får vara med om och då hoppas jag att dom inser med en stor jävla klump i magen hur fel dom agerade! Kallar man sig vän så anser i alla fall inte jag att man gör på de sättet om och om igen och tycker de är okej så kom ihåg nu att inte gnälla över att jag inte frågade just dig den kvällen om du ville ses/ umgås för mot mig / oss har ni gjort de massvis med gånger mer och den enstaka gången jag gör så mot dig för att du ska få känna som vi kände blir bara den gången!

Ledsen och omoget att hämnas ? Svar JA! Men jag kan inte låta bli!!! Jag är
nog en trångsynt jävel trots allt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar