torsdag 18 november 2010




Denna playsuite blev jag agare till igar och maste medge att jag ar ganska nojd med den. Peter valde ut den, tro det eller ej :D




Alla som kanner mig val vet att jag inte kan lasa nagot annat an verklighetsbaserade bocker. Men nar vi stod pa stockholmsflygplats fick jag panik da jag inte hade med en enda bok! Vad skulle jag lasa alla de timmar som vi skulle sitta i planet? Joo det blev sjalvklart Camilla Lackbergs bocker. De ar dock inte verklighetsbaserade men de ar anda valdigt bra. Man far folja samma karaktarer i alla bockerna fast det blir olika fall i varje bok! Maste medge att hjarnan gar som febrilt under lasningen och man kan inte mer an att gilla dom. lagg marke till att det ar en "serie" sa vill man hanga med i vad som hander i familjerna sa borja med den forsta.. smart va :) haha! Jag fick en bok av Sue... Finns inte pa kartan. Kan man mer an relatera till den texten ? Vart man an befinner sig i Sverige sa ar det knappt att grannkomunnen vet att Grastorp finns. Hade det inte varit for sporten sa vette skruttan hur det hade gatt for lilla grastorp! Har dock bara last lite grann pa boken men tycker att det ar bra hittils och finns mycket man kan relatera till.
































































































2 kommentarer: