torsdag 11 november 2010

Ojojoj, tiden går fort och imorgon har vi varit borta från lilla gräsan i hela 1 månad :O
Känns som det var en vecka sen vi åkte.... Kan ju säga att solen har är så sjukt stark!
Vi låg på stranden i dag í 2 timmar och nu sitter vi här som ett par kokta kräftor :P
Peter har antligen lärt sig lite om hur han ska göra när han bodysurfar :) han sväljer iaf inte så mycket vatten. Till helgen ska vi upp till Claudia och Charlies fruktfarm och jobba lite. Ska bli roligt och se hur det funkar.. blir ev lite grill på kvällen!

Till er alla som trodde att det skulle vara skönt att vara borta / utomlands i 1 år har FEL!
dagarna är så himla långa och ibland sjukt långa.... kan inte vänta till att få börja jobba. Men det lär antagligen dröja eftersom vi reser runt hos olika släktingar. Men pengar kan man iaf inte få för mycket av i detta landet.. Så jävla dyrt :O

Tro det eller ej men jag köpte mig ett par löparskor i dag för nu börjar jag mitt nya liv på riktigt. Magen och den dubbla hakan ska bort, jag väger på inte så himla mycket för min långd men det fördelar sig inte jämt precis :P hahah! Det är ju inte en person som frågat om jag är med barn:P ohyfsade människor, inse fakta jag är bara lite tjock :D hahah!

ha det gott allesammans. kramkram

1 kommentar: