måndag 28 mars 2011

Hemma!

Äntligen hemma i egen säng och hos våran älskade familj... Fast Sue och Janne kommer hem i morgon då dom varit i USA på semester. Ska bli skönt att få hem dom.
Men omställningen har inte varit lätt. Både jag och Peter vaknar på nätterna och det är antagligen för att vi lägger oss för tidigt eftersom vi är super trötta.
Och nu har Peter varit uppe sen 03.00 och jag försökte snooza vidare och gick upp vid 07. Men det är enbart för att min kära man hade gjort frukost till mig :)
Ombyta roller i dag då jag gjorde frukost till honom.

I helgen har jag varit lite dålig, antagligen för att jag inte fått så mycket sömn, har haft feber och huvudvärk allan!!! Orkade inte ens gå på Fridas kalas och det är något som kommer gräma mig hela livet. Hoppas iaf att hon hade en super bra kväll för det är hon värd <3

I dag mår jag bättre och vi ska till mormor och morfar och äta :)
Nu ska jag plocka upp lite och städa, kan ju inte se för stökigt ut när svärföräldrarna kommer hem :P haha.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar