fredag 1 april 2011

karmakontot...

På lördag så har vi redan varit hemma i en vecka och den veckan har varit bra stundtals men har även gett oss mycket oro, sorg och smärta.
Det är jobbigt när man har förberett sig för en sak och sen är det plötligt borta.
Det känns tomt och jävligt men man måste bara pina sig igenom allt och tänka positivt och tänka på vad framtiden har att ge.
Hade jag inte haft så bra man, vänner och familj så hade jag nog mer eller mindre gått under. Super tack till Lina speciellt som körde mig till Lidköping den dagen och för att du var ett oerhört bra stöd.
Alla tror att man är så himla hård och kan klara de mesta men man är inte mer än människa.
Nu börjar i alla fall livet om lite grann och vi får hoppas på det bästa nästa gång.

Jag längtar tills jag får lön, har inte en krona på kontot och jag kommer få lön i april ! ! så de är ju ett tag dit men när den väl rullat in ska jag nog bege mig till stan och handla upp en ny garderob:) Det är jag värd :) Har lite att ta igen sen vi var utomlands.. Vi handla i princip inget nytt där nere.
Har även sagt till mig själv att nyårslöften är inget för mig så godis äter ja igen men inte alls på samma sätt eller mängd. Vill även tappa ett par kilo, lusten och viljan har jag för tillfället så nu är det ju egentligen bara att tuta och köra!! Ska palla mig ut nu så jag får promenaden av klarad.
Ha en bra fredag allihopa för det ska jag ha !

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar