måndag 11 april 2011

Underbara vår!

Äntligen är våren här.. det är nog inte bara jag som har längtat efter den trots att jag varit utomlands hela vintern
Det räckte med 1 vecka grått och mulet för att jag skulle boka en ny resa utomlands :P

I dag har jag fått en privatlektion av min svärmor om hur man stryker skjortor :)
Måste nästan klappa mig själv på axeln över hur bra jag tycker det gick för att vara första gången :)
Funderar även på att följa med henne upp till badet och ta mig några vändor i bassängen och sen sätta sig i bastun med
en apelsin och mumsa på :) har börjat GI metoden i dag också och får se hur de går, känns bättre nu när Lina och Frilla
kör samma metod. Fick till och med en bild på Linas lunch :) såg mycket inbjudande ut ;)

Dags att lämna datorn igen och städa upp resten av alla flyttkartongen som det ligger bröte i men funderar på att skicka över allt
til mamma och pappas förråd :P

ha en bra dag i solen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar