onsdag 6 april 2011

Har jobbat för första gången på....

Då har jag gjort mitt första arbetspass sen i mitten av september.
Känns bra att det rullar in lite pengar.. denna perioden så har jag ett lugnt schema men hoppas innerligt att mitt schema över sommaren till september också kommer funka. Har lagt in mig på många helger och vill jobba så mycket som möjligt eftersom vi ska till turkiet i 2 veckor i september ! SÅ har bara tagit ut en vecka och då är vi i Tunisien, sen har jag ju två veckor på hösten men frågan är om man inte ska ta en mitt i sommaren också??? Känns lite som att man kan behöva ett break.. Får se vad chefen säger.

I helgen ska jag träffa Linda och lite andra tjejer, det är sista gången hon kommer hem innan hon ploppar ut underverket:)Längtar sååå mycket efter H*N <3...
Peter ska till Brandt på kalas och jag ska dit efter Lindas mat ;) Lördagen ska vi ev ut och äta med familjen Setterberg. Daniel fyller ju 25 år i morgon så det ska firas :) Om inte kalaset för Daniel blir av så ska vi ut och bowla med en annan Daniel och hans tjej. Första gången vi träffar hans respektive och det ska bli riktigt roligt :)

Nu väntar sängen och i morgon ska jag med mamma och jobba på ISS.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar