torsdag 7 april 2011

Allt och inget...

Min älskade lilla prins Peter som barn ( är det en klänning han har på sig??) hihi;)
Gillar verkligen kransen av hår han har runt huvudet ;)

Har kommit in i ett kärleks stim.. vet inte vad det är som har hänt mig men känner mig sådär super kär i Peter igen:) Älskar när det blir så, får ju fjärilar i magen när jag ska skicka ett sms :P haha :D
Kanske blir så när man går igenom diverse saker, nedgångar för en starkare!

Men en sak som jag borde få smisk för är att jag har fortfarande inte träffat Reinestedt än sedan jag kom hem :/ Måste ta tag i detta omgående.. jobbigt bara att jag jobbar hela denna helgen och veckorna hinner man knappt med att ses på heller. Det får helt enkelt bara lösa sig denna gången!

Vi har haft en väldigt trevlig kväll på ågatan då vi firat Daniel som fyller 25 år i dag :) Grattis:)
Det har varit en lång dag då jag gick upp kl 07.00 och trodde jag skulle dö på kuppen, har inte varit så trött på länge. Skulle med mamma på jobbet och hjälpa till eftersom det var så många sjuka. Men herregud... det är verkligen jobbigt att vara "lokalvårdare" som det heter nu för tiden. Tunga jobb och samma rörelser med mopp och dylikt så min rygg gick i lås som vanligt när jag inte jobbat på ett tag :/ Dags att gå till Ove i Vara och knäcka lite :)
Har redan lagt in semester över sommaren, blir bara den veckan i tunisien och ev 1 vecka mitt i sommaren. Sparar ju två st veckor tills hösten då vi ska till turkiet som vanligt. Nu väntar John Blund och i morgon ska jag träffa brudarna Helen och Elin och på kvällen ska jag till Linda E och äta gott och se henne en sista vända innan bebisen kommer <3 Hoppas att vi kommer i väg till Norge innan H*N ploppar ut. Så det gäller att vara utvilad och pigg. Jobb återupptas på lördag dag och söndag kväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar