torsdag 21 april 2011

Tunisen från GBG = AVBOKAD ! !

I går trodde jag inte mina ögon när jag hade fått ett brev från Fritidsresor om att våran resa hade blivit inställd. Det var tydligen för lite folk som hade bokat resan från GBG och Fritidsresor erbjöd sig så att hjälpa oss hitta en annan resa eller ge oss pengarna tillbaka. Vi hade endast Grekland att välja på och fann det alternativet lika dyrt som Tunisien fast då ingick inga måltider alls, plus att hotellena blev små, lägre standard och allmänt långt bort från allt. Inte värt pengarna med andra ord !
Så vi rannsakade oss själva, bestämde att vi reser från Sthlm ist. Avrese datumet blir den lite ändrat... Den 5/6 till den 13/6 men vi fick iaf åka till Tunisien som vi alla ville. Så nu är vi tillbaka i spelet :)

Efter jobbet igår träffades tjejgänget på badet och drog några längder i bassängen, bubblade lite och bastade :) Sen blev det snabbt hem och laga lite mat tillsammans med Lina då vi inväntade Frida för att boka om resa.

I dag så har jag inget alls på schemat, känns lite som att jag bävar för att gå ut och gå :P Har ingen ork eller motivation alls till de. Men ut måste jag då jag har hen hund som måste uträtta lite ärenden ;) Väntar även tills vi ska gå till Nelly och Melker på kalas / utflyttningsfest. Ska bli tråkigt att dom flyttar men som tur är har Sverige inte så långa avstånd så vi kommer garanterat att hälsa på i sommar :)
Jobbar i påsk så blir ingen fest för mig, har ju sagt att jag ska bli nykterist så det löftet får jag ju se till och hålla nu :D haha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar