söndag 26 juni 2011

....

Hela helgen så har jag jobbat vilket resulterar i extra pengar och då kan jag lägga undan det på mitt sparkonto :) Underbart.
Och eftersom jag jobbat blev de ingen fest för mig men vi åkte ut till Ola och Aslaug i Sparlösa vilket var super trevligt. Var ett väldigt blandat gäng men det kan göra en gott ibland :)
I går var vi så tråkiga att vi stannade hemma och lagade lite mat då vi hade FF hemma på ågatan ;) La oss tidigt och tog oss lite sovmorgon. Grannarna hade dock en fest utan dess like ;) Har man varit nykter sen 07 så är de banne mig dags för mer än 2 cider ;)

Både jag och Peter jobbar mycket just nu så trött är man konstant. Jag jobbar på mitt vanliga jobba och på fritiden på huset och Peter jobbar bara på huset. Men i natt eller i morgon har vi tänkt att flytta in :)... Måste bara få hem kylskåpet sen är vi fit for fight. Kan det verkligen vara okej att man måste bruka vattnet till en hus i 3 månader innan man får göra en vattenanalys? Det tänker jag då bestämt inte göra eftersom våran brunn inte vvarit i bruk på många herrans år så det får blir stora plastbehållare med vatten från Grästorp en tid framöver.

Nu kallar jobbet så dags att sluta skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar