fredag 3 juni 2011

Långledig

I onsdags så hade vi i fotbollsgymnasiet återträff och det var super roligt att träffa alla igen :)

Igår hängde jag med Elin och Frida.. Fröken Dahl var också med en stund.. Kvällen tillbringade jag med svärfar och svärmor. Hände inte allt för mycket men sen så var man super trött efter återträffen så det blev sängen tidigt.

09.00 ringde mitt alarm och efter lite frukost så satte jag och svärfar oss i bilen till levene rör för att köpa mer markduk till vägen ut till torpet, plus att vi hämtade resväskan hos familjen Larsson i Sparlösa.
Hamnde inne hos grannen Heidi och barnen, lånade ut min armbåge till Viggo så han kunde snutta med den när han skulle sova lite middag. Det var minst sagt obehagligt och trodde han skulle gröpa ut hela armbågen på mig :P haha. Men somna gjorde han så det var det värt. Heidi fick lite tid att pyssla med annat :)

Väntar på att Frilla ska ringa så vi kan sy lite, ska lägga in två klänningar som är lite förstora. Måste ske innan söndag eftersom vi drar till tunisien då.

Resten av dagen blir städning av lägenheten och tvättning så allt är rent oh fräsch inför resan. Börjar stressa upp mig nu :/ ojojoj :P haha

1 kommentar:

  1. Och vilken bra armbåge Viggo tyckte att Sanna Berggren hade!!:)))
    O som sagt en nöjd mamma som hann greja lite! Hoppas ni haft det bra i Tunisien, du o de andre tösera?! Kram o syns snart!/Heidi

    SvaraRadera