lördag 12 november 2011

Kattsjukan!


Min sambo sa häromdagen att jag fått kattsjukan ? Undrade direkt vad det var och vad han menade? Då förklarade han att man blir glömsk och trött.. haha. Stämmer väldigt bra in på mig då jag glömmer av de mesta som ska göras och trött är ju förnamnet men vem har egentligen lust att käka järntabletter och bli super hård i magen och i princip skita stenar? Inte jag! ! ! ! Men får nog börja med dom igen och samtidigt äta aprikoser och katrinplommon.
Hemma hos päronen nu efter jobbet och tänkte ha lite spa för mig själv innan jag åker till Linda med familj på käk. Jobbade i dag men skulle egentligen varit ledig hela helgen, backade upp en kollega som behövde ledigt men usch vad segt det var när klockan ringde 07.00 och jag visste att jag kunde varit ledig och få sova ut men det kan jag väl göra i morgon ist.

Magen den växer och frodas och på tisdag är det redan v 24+0.. Tiden rusar verkligen i väg :/ Efter alla hemska drömmar jag börjar ha så blir jag nästan rädd för föräldrarskapet :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar