måndag 14 maj 2012

Sliten!

Vet knappt vad jag heter... Är super trött efter att ha sovit dåligt i natt eftersom Peter inte är hemma. Men vi klarade det iaf:) har alltid sovit hos mamma å pappa när P åker i väg sen O kom till världen.

I går kväll åkte jag och tränade, fick med mig Malin som inte tränat på 2 år sen kidsen kom. Undrar hur hennes kropp mår i dag;) Min känns okej ÄN så länge men i 2 dagar efter träning är alltid värst:(

Om några timmar rullar bilen mot thn, ska lämna ett par skor till Marie och sen drar jag vidare till Uddevalla för ytterligare en behandling på magen.
Kvällen hoppas jag består av städning och diskning då våran diskmaskin har gått sönder! Fast om någon känner sig manad att ta sig an min disk för en slant så är den varmt välkommen:)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar