fredag 4 maj 2012

Träning!

I slutet av april har jag tecknat nytt avtal på hälsoborgen och hittills har jag varit på ett bodypump pass och i dag var jag på core. Bodypump har jag ju kört mycket när vi spelade i ettan och Ojala var instruktör. Nu är det Charlotte och hon gör ett grymt jobb:) Maria som hade core passet var också duktig så det passet ska jag gå ofta på. Peter ska nog också gå med någon gång nu i maj då det endast kostar 50 kr gången:) gäller endast i maj!!!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Ju mer killar som kommer på pass i maj desto bättre! Hälsoborgen skänker 10 kr per kille och pass till cancerfonden. Så passa på och ta med Peter nu. Kan rekommendera pump, box, spinning och core. Han kanske inte gillar min poserande och body balance ;-) är dock my det killar ute i världen som gör just body balance då det är grymt bra träning för den inre styrkan.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Älskar att skriva från telefonen = not! Det ska stå powerdance , inte poserande :-)

    SvaraRadera