fredag 23 juli 2010

Jaha då sitter man framför datorn igen... Blir lite mer skrivit på sidan är vad som var planerat men roligt är det så det hinns nog med att bli ett och annat inlägg.

Kan inte vara mer avis på min lilla syrra Ida och hennes bättre halva Philip då dom är i Tunisen och schteeker :) Hon skickade att sms i dag och sa att de var gööör varm och fanns absolut inga goda drinkar ! Så för er som åker utomlands för att supa till välj inte Tunisen :P hahah !

I dag så jobbar jag kvällen, endast 3 dagar kvar sen har jag SEMESTER :)
Då ska jag och Peter ner till skåne och kan knappt bärga mig för att träffa familjen F.
Blir inte vädret bättre tills min semester börjar så tar jag livet av mig, vill inte ha en semster till med en massa regn, då kan jag lika gärna jobba! Och en sista minuten är ju inte heller aktuell då vi åker i oktober och är borta på obestämd tid.


I ca en vecka nu så har jag haft mega problem med mina visdomständer, antar att dom är på väg upp.. Kan knappt tugga på vänstersidan, det värker i hela munnen, på kvällen svullnar de? Och det känns som käken krampar !! Inte mycket som är bra i min trut för övrigt och känner mig riktigt gnällig. Men tror verkligen inte att det är normalt att känna så här, får kanske ringa tandis och höra efter. Men då är det bäst att jag får en tid efter löning annars blir de springnota :) hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar