tisdag 27 juli 2010

Tröttast i kommunen

Klockan ringer 07.00 och jag vet knappt var jag är, sååå trött är jag !

Dags att äta och palta på sig för jag och Elin ska nämnligen till ullared :)


Väl framme så slår lukten av dounats oss i ansiktet de allra första som händer, hungrig som jag redan var innan gjorde ju inte detta saker bättre, blev dock ingen dounats :(


Inne i Ullared köper Elin i princip upp allt och lite till, vi hinner även tappa bort vagnarna några gånger, bli påkörda och av med hälarna pga av alla jävla campingtanter som ska shoppa loss på Ullared, fynda Calvin Klein strumpor och Lee t-shirts... sen åker Saaben vidare mot IKEA, där det var motsatsen till Ullared.. Inte en kotte befann sig på IKEA i kållered. Alums shoppingcentrer strossade vi med i.. men denna gång inte lika mycket. Krafterna och lusten att handla försvann ganska snabbt då alla butiker hade skit, skit och mera skit att erbjuda. Och när vi började knapra Ipren som de vore godis ansåg vi att det var nog dags att åka hem.


Hinner inte mer än hem och röja i lägenheten lite förrän vi ska upp på fotboll men nu sitter jag äntligen i soffan, trött i benen, skallebank (vätskebrist) och allmänt seg.. jaja ni som känner mig vet om min hyponokondriksa sida :P Känner väl efter lite väl mycket i bland ;)


Har för övrigt haft en jätte bra dag med Elin, skönt att komma iväg lite utanför kommungränsen
någongång i bland.








Blir väl en sämre dag i morgon då vi ska upp i ottan till torpet och slita häcken av oss !


Men igår var det en hemsk dag, var först och kollade på tapeter, färg och diverse saker som vi ska ha i torpet. Senare ska Peter upp på vinden och röja lite, pang säger de.


Peter får kofoten i ansiktet, tar sig för ögat och det kommer MASSA blod :/ Grabben har spräckt ögonbrynet!! men hård som han är lappar han ihop de provisoriskt och kör bara vidare:) Hade det varit jag hade jag båda svimmat och sen spytt pga allt blod. Men min man han är hårder :D




Dags att slumra in i soffan och vänta på att Peter ska komma hem och klia mig på ryggen :D

1 kommentar: