måndag 9 augusti 2010

En underbar helg och sista semester veckan!



I dag fyller min bättre hälft 28 år och jag ska snart dra till thn för att köpa en present.. men vad?
Han säger att han inte önskar sig något men kan ju inte strunta i att inte köpa nåt alls. Ska även passa på att köpa något till svärmor då hon fyller 55 år på lördag och till min syster som fyller 20 på söndag men Ida firar för släkten på fredagen. Hon ska ha ett riktigt bauta kalas för vännerna den 21/8 ist:D
Sue ska firas med pompa och ståt, massa god mat och badtunna på lördag. Kan nog inte bli en bättre födelsedag.

Då har man varit hos sjuksyster och tagit sin första dos av hepatit A och B sprutan... Nästa dos ska tas den 9/9 kl 09.00 alltså på fröken Dahls födelsedag :) Sen måste vi få med oss den tredje dosen som skall tas sex månader efter den andra så då måste vi ha med oss den till australien så vi kan bli sprutade där! Annars känns det värdelöst att ta de två första man vill ju ha det bästa skyddet och inte de halvdana.

Helgen som varit har varit alla tiders helg. Underbart sällskap, god mat och båtturen till väderöarna förgyllde helgen extra mycket. Frillas stuga låg så himla perfekt att man trodde man var i himmelriket när man kom fram:) Synd bara att vi inte kunda stanna längre... många började jobba denna veckan och Lina gör sin första skoldag som florist:D




























2 kommentarer:

  1. Du gör dig verkligen bra på kort ibland Sanna:) Vad mysigt ni verkar haft det. Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaaha jaa visst gör jag Denise :D Vi skrattade år den bilden en hel del måste jag säga:)

    SvaraRadera