fredag 20 augusti 2010

Längtar ! ! ! !

Tjoolahoop!

Var ju ett tag sedan som jag bloggade sist men tiden har inte riktigt räckt till!
Har börjat jobba igen efter semestern och är jag inte på jobbet grejer vi i torpet och nu har vi målat taket och ett rum- Fast Sue är där ute nu och målar igen så antar att ett rum till är målat :) ska bli skönt när allt är utflyttat, städat och klart! Inte behöva tänka på att betala hyra eller el :) Men det jobbiga är att jag vill jobba så mycket som möjligt innan vi drar utomlands så jag försöker lägga in mig på alla dagar i schemat.. jobba 6 dagar och vara ledig 1 så vill jag jobba alla veckor.. hoppas det funkar får då blir jag GLAD :) Säkerligen jobbigt att jobba så men helt klart värt pengarna inför resan.
Vill verkligen att det ska vara september nu så vi kan få åka till turkiet i två veckor men längtar framför allt till solen. Min semester hade väl några dagar sol men inget jag är nöjd med. Men ska väl inte gnälla eftersom snart åker vi till australien och kommer se så mycker sol att vi kommer storkna ;)

I morgon vankas det augustifestivalen, vilket innebär total fylla för alla i Grästorp.. men jag och P funderar på att skita i allt vad festival heter och gå hem tidigt för att kunna packa på söndag utan att vara allt för bakfulla och trötta! Låter som en bra ide eftersom jag kan bli riktigt bakfull:/ Det enda jag begär är fint väder och trevlig stämning hemma hos Ponta och Helen så är jag nöjd. Vem vet vi kanske ses i vimlet trots allt ;) brukar ändr amig rätt fort:P
när jag ändå är på förfesten kan jag lika gärna gå ALL IN :D
kramkram

3 kommentarer:

  1. hm.. gå hem tidigt, du och peter?! japp, det återstår att se hur de blir med de ;p...hoppas att ni får de kul hos Helen och Pontan, hälsa dem!

    SvaraRadera
  2. Haha joo vi ska allt hem tidigt :) Yes det ska jag göra :)

    SvaraRadera
  3. du är så duktigt.. ni är så bra.. ni grejer & har er.. och snart kommer ni ha så fruktansvärt kul.... aaaaaa saknar er redan.. =)

    SvaraRadera