torsdag 2 september 2010

Hello everybody :)

Jag har haft såna problem med vad min blogg ska heta undertiden vi är utomlands..
Och tack vare kära Martin Wulcan så har jag äntligen hittat de :)
Humle och dumle ska den heta pga att Martin kallar mig och Peter detta :P
haha! Kan ju inte bli bättre;)

Snart bär det iaf i väg och de ska bli sååå skönt att få lite sol.
Vet att det är de enda jag i princip tjötar om men kan inte låta bli.
Allt blir mer och mer påtaligt... nu när vi har flyttat hem till våra föräldrar, bokat tåg upp till arlanda, tagit våra hepatit sprutor så inser man verkligen att detta är på riktigt! Känns helt underbart att få göra denna resa ihop med min bättre hälft:) Det enda jobbiga är väl att jag kommer jobba som en tok hela september, till och med på min egna födelsedag :/ men så är livets hårda gång! Får ju OB- tillägget för september i oktober så måste få in lite extra cash;D






Sue min svärmor berättade för mig att hon hade en känguru som följde henne till skolan varje dag, och en dag var den bara borta. Kom tillbaka efter ett tag och då hade den med sig en bebis känguru i pungen som hon stolt visade upp och sen gav sig av för gott..
Är inte detta sånt som man enbart ser på TV:n ? Låter ju hur mysigt som helts men sorligt eftersom det är en vän!



Jaja, nu ska jag fortsätta sköta mitt jobb så smell you later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar