söndag 19 september 2010

Ohhh my god !


Det är inte sant.... Natten mellan fredagen och lördagen så fick jag jätte ont i halsen och feber :/

Men på lördagen proppade jag i mig lite ipren för att kunna hänga med mamma och pappa till ikea för att köpa diverse saker till olika människor innan jag åker i väg på resan. Men på kvällen känner jag mig totalt super risig och hade inte lust för något alls men släppade i väg mig själv till Dahl och Ponta innan vi drog i väg på bowlingen. Trevligt var det men jag orkade inte vara glad eller någon pajas så satt mest och såg ut som en bitter f...a antagligen :( Ledsen för de mina vänner men orkade verkligen inte vara kvar, trodde mer eller mindre att jag skulle avlida.

När jag väl krypit ner i sängen så somnar jag inte :O Har väl sovit ca 3 timmar i natt och kunde inte sova middag heller.. jag går på högvarv för tillfället.. ! Måste ringa vårdcentralen imorgon bitti så jag får en tid att gå och kolla ifall jag har halsfluss eller inte.


Nu bli de lite pizza med svärföräldrarna och sen krypa ner i duntäcket i fotäljen igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar