torsdag 30 september 2010

Drinkar och öl var kvällsmaten !

Vi hade en riktig succekväll igår..
Började på Anfora med fotboll på tvn, öl efter öl, drinkar som smakade skit ! Peter beställde in en Mojito och jag skojar inte om dom hade slängt i en hel växt med mynta i glaset. Min cosmopolitan var lila och smakade Cassic :S

Gick och sedan vidare till Helpbar där jag fick en privatlektion i turkiskdans :O Hon gav mig mycket väl godkänt :D Kanske ska bli en magdansös ;) hahah NOT !

Helpbar stängde tidigt så vi gick till ett annat ställe som jag ej kan namnet på men där spelade vi biljard och pricken över I:et är när det blir skumparty :P

Har aldrig i hela mitt liv varit på det och ger er tipset att inte simma ryggsim... Hittade knappt upp från allt skum.


Vädret idag är inte alls bra, har regnat till och från men kan ju med gott samvete ligga inne på rummet eller ligga med kläder på vid poolen:) Hoppas bara att det inte håller i sig för då kan jag lika gärna åka hem till kalla Sverige och umgås med mina älskade vänner.. Ska bli super kul på "avskeds" kalaset.


Nu ska jag göra en kraftansträngning och vara trevlig, men är så förbannat trött att jag knappt kan öppna munnen för att

1 kommentar:

  1. Härligt.. De kommer gå bra när ni är borta. Vi lär sakna er men vi finns kvar. Njut njut.. //Lina

    SvaraRadera