fredag 3 september 2010

Ännu ett steg framåt:)




Äntligen har jag fått köpt mig en backpack väska :)
Det blev en Haglöfs OXO 550 Q ! Min väska har dock inte de färgerna som väskan har på bilden.
Kostade 2300 riksdaler, köpte även en waterbladder, midjeväska, och några små påsar för att kunna sortera olika saker och framför allt att hitta sakerna lättare. Måste även till apoteket och köpa på mig lite medicin :/
Har inte många jobb dagar innan det bär av och jag är riktigt pirrig i magen nu när jag sitter och skriver:D

Ska nu fortsätta myskvällen med P innan mina ögon står i kors och jag somnar:P haha!

2 kommentarer:

  1. härligt, det närmar sig :)
    När var de nu skulle resa?! oktober?!

    SvaraRadera
  2. Yes det är i oktober vi åker till kina först och sen till australien..:)

    SvaraRadera