måndag 25 juli 2011

Jaha...

Jaha, förut så ringde barnmorskan och talade om att jag kommer inte att få ett tidigare ultraljud!! FUCK !
Men det är väl inte värre att jag får boka ett privat. Vill verkligen inte vänta till v.18...

Sitter i sommarstugan med päronen för tillfället.. mamma och jag har gått en promenad i skogen och hittade kantareller... vi har dragit en repa i Alingsås centrum då pappa inhandlade en ny klocka och vi tog en lunch... och nu är vi tillbaka i stugan och måste medge att det är väldigt skönt att åka bort så här även om det bara är en natt för min del.

I morgon har jag en dejt med Linda och Emmeline... Vi kommer åka och hälsa på Emmelie med kottarna Vilgot och Levis.. och fröken Jalo kommer också att komma. Senare på kvällen så ska jag, Linda och Emmeline försöka komma iväg på bilbingo o emtunga... hoppas på att man kammar hem en vinst:D

Ha en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar