söndag 31 juli 2011

Senila tanten..

hahahahaha, jag hade glömt av att jag skulle jobba idag kl 16 - 22.
Ljuset gick upp för mig när Peter påminde mig om jobbet och då var klockan 15.45 men jag kom iaf i tid tack vare min rallykörning :/

Men hur kan man glömma en sån sak? Jag blir ofta sån när jag fått för mig att det är någon annan dag än den som egentligen är. Trodde hela dagen i dag att det var måndag och då är ju jag ledig så inte undra på att de blev fel. Hehe, fick inte ens med mig kvällsmat.. har en nektarin men det blir man inte så mätt på :P

Vi flyttade ut katterna till oss i dag också när Peter fick reda på att det är någon som slänger i ena våran katt i nossan. Har hänt upprepade gånger nu och man blir ju rädd för människorna där ute i världen. Vet att det är många grannar som tycker våra katter varit pain in the as men lite måtta för de fan vara alltså !

I morgon blir det till att snickra på altanen och på tisdag blir de Göteborg för ultraljud. Håll tummarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar