torsdag 25 augusti 2011

Den 24/8

Dagen började med gröt frukost tillsammans med herr Setterberg men för att få någonting gjort på dagen så började jag med mitt bullbak. På något vänster så lyckas jag alltid göra i fel ordning! Men det blir alltid bra ändå som tur är och så länge det smakar bra så spelar de ingen roll vilken ordning det blir gjort.

Min kusin Jonas och min mormor kom på besök och kikade lite på huset... sen blev de till att åka till G-torp direkt för att raka av Daniel och Kristian deras hår :D

Nu inväntar jag Frida och sen ska vi boka hotell i Sthlm för Rihanna konserten senare går vi till Malin, Thomas och Meja för att prova så att barnvagnen får plats i min bil då jag ska köpa den av dom när de får till ökning i oktober :)

Bra dag detta:)

Hoppas innerligt att Peters muntliga föredrag gick bra idag på historian :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar