fredag 5 augusti 2011

My day so far.

Dagen började med frukost som bestod av chips :D Måste erkänna att man står sig väldigt länge om man äter de till frukost ;)
Åkte in till Grästorp för att handla lite mat som jag kunde bjuda min moster och hennes man på. Det blev ugnsbakad lax med citronmarinad, kokt potatis och romsås och det gick verkligen hem. Och när min moster säger att det är gott så är det verkligen gott :) så då klappar man sig själv lite på axeln ;) Antar att hon inte hade så höga förväntningar på min matlagning kanske ;) hihi.

Missade dock min tandläkartid men det gjorde iget för Tine på tandvården ringde upp och frågade om jag kunde komma ett annat dags samma dag. Det visade sig att jag kommer få laga 1 tand och det kommer kosta ca 1300 kr :O Jävla rån säger jag bara.....

Ikväll blir det fotboll, damerna spelar mot viken hemma kl.19.30. Hoppas på vinst :)
Heja, heja, heja :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar