torsdag 4 augusti 2011

God kväll...

Jag har tänkt mycket på alla dessa människor som väljer att skaffa barn trots att ingen av personerna har en inkomst.. Hur kan man välja att skaffa barn då om man har en så tajt budget? Jag får panik över min situation och ändå jobbar jag 75 procent och Peter är egen företagere. Men att få ut 80 procent av sin 75 procentiga lön blir man ju inte rik av man jag har iaf pengar som rullar in från mitt jobb och från Peters jobb. har jag fel i att tänka så?

Efter detta kvälls passet så är jag ledig i hela 4 dagar :D Undra vad jag ska göra alla dagar. Vet iaf att min moster och hennes man kommer ut till oss på besök och Frida och ev Lina kommer på lunch. Funderar på hemmagjorda biffar med sås, potatis och lingon ;) mums :D
I helgen är det ju Grästorps största happening Augustifestivalen. Men detta året blir det ju i nyktert tillstånd så det ska bli intressant att se hur det är:)
Hoppas bara att regnet håller sig borta och solen kommer fram :)

Ha en bra helg allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar