onsdag 21 september 2011

Glömde berätta..

Glömde berätta att ultraljudet gick bra och det blev beräknad födsel den 5 mars :)
Var väldigt roligt att se hur bebisen rörde sig trots att jag ännu inte känt något. Men eftersom det är min första riktigt graviditet så kan det ju vara så att jag känt men inte fattat :P Haha ;) Är iaf i v 16+1 :)

Snart ska jag bege mig ut till poolen och skriva mina 2 vykort jag köpt, ett till Viggo och ett till Linda med familj. Peter har stannat hemma från morgonflyget då han drabbats av turkmagen...!! Inte kul men tror bara det var tillfälligt.
Jag blir med sakta steg bättre i snoken men nu kommer munsåret ist! Har inte haft det på super länge så varför få de nu? Antagligen för jag har varit sjuk och solen utlöser ju lite med.... men men. Have a nice day :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar