tisdag 13 september 2011

Stormbyar och efterrätt

Hemska väder !!!
När man väl är ledig veckan ut så är vädret kasst, man kan inte ens gå utanför dörren hemma utan att blåsa bort. Skulle vara roligt och se hur kraftig vinden är.
I kväll är jag bjuden till Heidi men min förbannade matte lektion sabbar ju allt, funderade på att gå efter halva tiden så jag hinner med Heidi men då fick jag en hyvling av min sambo:P

På fredag bär det var till Turkiet, ska bli skönt att få lite semester då jag inte haft någon alls i sommar. Är ju över 30 grader och jag har börjat må illa när det är för varmt så vi får se hur detta kommer att gå. Kommer iaf att ha med mig datorn ner så jag kan lägga upp bilder under veckornas gång.

Den 15 sepember är det ingen vanlig dag för då är det min födelsedag ;) Och Christian Reinesteds :) Detta firas med att jag och sambon ska till näl för ultraljud, hoppas allt står rätt till annars blir detta en av de sämsta födelsedagar på jorden. Men med positiva tankar åker vi dit sen får vi se vart de bär :)

Nu fortsätter dagen med regn och rusk och jag måste nog rensa all svamp vi plockade igår (SUCK)
Dags attåtergå till "frukosten"




Ha en bra dag allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar