onsdag 7 september 2011

Jag gillar inte sättet barnmorskan räknar ur långt man är gången i graviditeten!!!
Man ska enligt henne utgå från sista mensen och sen 40 veckor senare ska bebisen vara ute... men jag som vet att det inte "tog" sig då barnmorskan menar att jag hade ägglossning för när vi var inne på ett tidigt ultraljud så var bebisen i vecka 8 och jag i vecka 10.. Men enligt barnmorskan var jag då i v.12 ! ! ! Hoppas ni förstår vad jag menar ;) Haha.

Om man räknar från sista mensen så är jag i v.17 nu men om man räknar på det beräknade datumet vi fick från det tidiga ultraljudet är det bara v.14. Usch blir inte klok på hur man ska räkna alltså ! !

Snart drar vi till Turkiet och det är sååå efterlängtat. Vädret här hemma har ju inte varit de bästa och semester har jag inte haft så nu jäklar ska vi slappa i 2 veckor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar