fredag 23 september 2011

Turkmage...

Jaha då har turkmagen dragit igång och det är bara att käka dimor och andra tabletter som lugnar. Men inte roligt att ha magknip och springa på toan hela tiden ! Har varit en lång dag men hur bra som helst :) Tråkigt bara att familjen Sandgren åkte hem fast dom kommer jag ju träffa om 3 veckor igen då jag tänkte dra ner till skåne över helgen :)

Man kan ju knappt bli gladare när barnen Megan och Maja kommer och ska klappa på min mage och gosa lite då dom vet att det ligger en bebis där inne som nu är döp till Jazzmuz efter Viggo ;) Tycker jag är större på kvällen äm på dagen ? Är detta möjligt? Någon mer som känt så?

I helgen nu så ska lill tjejen Emmeline döpas och jag missar det tyvärr... Gör ju inte att gott göra men får ta mig i kragen och besöka dom i oktober :)

Dags att dra täcket över huvudet för att orka med ännu en dag i solen / skuggan som det är för min del.

Natti.

2 kommentarer:

  1. Hihi kommenterar allt just nu! :P Dopet var jättelyckat och fint, lite skrik under sermonin men det får man ju räkna med.. TRåkigt att ni inte kunde delta men det gör verkligen inget, får bli på nästa unge! Men om jag gifter mig får du se till att vara med annars vet jag inte hur du ska gottgöra de :) <3

    SvaraRadera
  2. Ja nästan alla barn skriker väl lite under cermonin:) Det får vi verkligen hoppas att jag kan vara med på... både dop och bröllop:) Då ska det firas:) weeei

    SvaraRadera