torsdag 6 oktober 2011

En heldag med Linda

Tro det eller ej men jag började min dag riktigt tidigt igår, gjorde frukost till mig och Peter, plockade och donade inne i huset för att sen bege mig ut i stormen för att städa min och Peters bil invändigt. Plötsligt så fick jag det fina samtalet ! Det var Linda som undrade om inte vi skulle ta en sväng till Lidköping och handla lite. Sagt och gjort så städade jag klart och slängde mig i bilen för att möta henne. Vi åkte och handlade lite barnsaker till Emmeline, käkade gott på the view. Dom har renoverat hela restaurangen så det är super fräsch så dit tycker jag absolut ni ska gå för att äta lunch någon dag :) Senare så kom vi på att vi kanske skulle ringa och fråga om vi inte kunde komma förbi Carro... vilket vi fick och herregud vad söt lilla Nemo är :) Är en liten mini Carro ;) Efter det besöket så drog vi oss upp till badet där vi simmade 20 längder :P haha. Ja det är inte så mycket men det räckte för oss, blev lite bastu och sen var det dag att hoppa i kläderna och åka hem och de 6 timmarna vi umgåts hade bra flugit i väg. Det är inte tyst en stund när vi två umgås. Men jag får ju inte glömma att jag stannade ett snabbt stopp på 43:an inann bilen åkte mot Sal ;)

Linda med hennes dotter Emmeline :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar