tisdag 25 oktober 2011

Min man är tillbaka.

Efter 2 ½ vecka ifrån varandra blir väldigt segt men nu är han äntligen hemma och i dag var både jag och Peter lediga så vi började med sovmorgon och senare på eftermiddagen hade vi picknick nere vid dättern. Peter höll på att trilla av stolen när han såg min mage i natt när han kom hem :P Vet inte vad han hade förväntat sig men den växer ju :P Han fick även känna en spark/slag vilket var en häftig upplevelse ;)

I morgon ryker bollarna på stackars Charlie (katt) Det är idas lilla ögonsten som ska bli kastrerad och moster (jag) måste köra dit stackaren.

Längtar så tills nästa vecka då vi ska på Rihanna :) Weeihoo:D

2 kommentarer:

  1. Jag hörde samtalen hon ringde på jobbet antagligen till dig, tror hon skrämde slaget på Stig eller Göran, när hon nämde ordet kastrering, ifs så hörde de inte hela samtalet :)

    SvaraRadera
  2. HAhaha Ja jag kan tänka mig att det blev lite svettigt för dom som hörde samtalet :) / sanna

    SvaraRadera