lördag 22 oktober 2011

Min vecka i text å bilder

I början på veckan så hade jag ett par dagar tillsammans med Linda med familj, super trevligt och det var många skratt. Många av dom var pga Emmelines matskick och hon skrattade hysteriskt åt Linda en kväll vilket låter super skönt :)Var även i en park och kollade på massa nakna figurer, jätte fin och mysig park om man gillar naket ;)





Fick åka till Frilla med och klippa och färga mig, kom som en överrasking då hon ringde kl 9 på morgonen och hade fått en avbokning och de får vi tacka för. Vill ju vara snygg i håret när man åker upp till sthlm med brudarna den 1 till 3 november :)

Igår när pappa mottog sin guldklocka från jobbet så passade vi tjejer i familjen på att ha lite mys, vi kom till mamma halv sju för att förbereda maten. Fylld fläskfile med klyftpotatis, sås och sallad. Smakade helt underbart :) Remine (hunden) var på bus humör så under tiden vi lagade mat stod hon med frambenen på tvbordet och nosen ner i jordnötterna. Vilket hon fick lida för senare då hon drack vatten i mängder. Men buset i henne tog över igen och hon ryckte åt sig en nötcreme och försökte slita den itu ! Pricken över iet var när vi har hur hon river loss pappen som mamma och pappa har lagt på parkettgolvet för renoveringen ! !! Suck! Men sen var hon snäll och lydig resten av kvällen.
Vi gick även igen bilder från förr och cd-skivor, mycket nostalgi måste jag medge. Lägger upp 2 bilder... En på min bästa vän Viktor Forsblad och en på Carls-Johan och jag själv:) haha





Min vecka har gått väldigt fort och den har varit kanon, känns som att man hinner med lite mer nu när jag inte har Peter hemma men snart är han hemma igen och det ska bli super skönt för det är inte roligt att vara själv 2 ½ veckor. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar