torsdag 16 februari 2012

Drömde i natt att Jag, Elin, Frida, Lina, Helen, Sofia och Syster var i någon kuststad och festade loss på ett stort hotell! Dagen efter på bakisdagen födde jag en flicka med hjälp av tjejerna. Det var en väldigt stor tjej och lång så det var jätte jobbigt att amma fast det var kanske svårare när jag gick runt samtidigt för vi shoppade samma dag innan vi skulle hem!

Helt sjukt att man kan drömma så mycket men jag drömmer bara om det jag pratat om på dagen så att vi var på ett hotell i drömmen har med bilderna jag fick se hos Sue och Janne igår från deras resa, att det var en flicka har både med Maria och Susannas flickor att göra för vi pratade namn och sånt på fiket igår. Festen och alkoholintaget har troligtvis med att jag läst att man kan sätta igång förlossningen med hjälp av ett glas vin! Undra vad jag kommer drömma i natt, haha;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar