tisdag 21 februari 2012

Omsig å kringsig

Var uppe redan vid 05.30 i dag och år frukost men gick sen och la mig igen... Vaknade kl 10 av att det knackade på dörren och när jag öppnade dörren med min morgonfrilla och svullna ansikte trodde jag att gubben som stod där skulle trilla baklängest! Haha!

Tänkte snart åka ner till Grästorp för att gå ut med hunden i det fina vädret och sen ska jag äta hos mormor och morfar:)
Men det får nog vänta lite då dom ska komma och kolla på värmepumpen IGEN!

Fick jätte god fika igår av Familjen Bjelland:) sen bar det iväg på föräldrarkurs! Tråkit att det inte är mer träffar för det börjar bli väldigt avslappnat och en rolig stämning:) Våran barnmorska ska tyvärr sluta, vilket är super tråkigt, har aldrig täffat någon bättre men ersättaren verkar också väldit bra så det ska nog gå bra, jag har kanske inte den nya barnmorskan så länge ändå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar