söndag 19 februari 2012

En kort summering av helgen!

I fredags var vi på kvällsmys hos Andreas och Elisabeth , god mat och ännu godare chokladpudding (hemmagjord )

Lördagen startade med frukost på fiket med ett gäng och Peter drog vidare till Skövde med diverse folk medans jag intog ryggläge i föräldrarnas soffa, hade väldiga problem med aptiten , jag var inte hungrig alls på hela dagen?! Kan man bli sån som gravid? och mina fötter svullnade big time när jag bara reste mig upp!

Söndagen har bestått av lite städ, tvätt, och kalas för mormor som fyller 70 år :)
Filmmys med min man och snary läggdags:) Pratade lite med en vän på fb också som betyder mkt men som helt har gått i dvala sen kärleken kom in o livet! Tråkigt att det blir som det blir men jag får väl vara nöjd med den kontakten vi har!

Hoppas också att Lina hade ett bra kalas i lördags, jag orkade tyvärr inte komma:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar