onsdag 1 februari 2012

Sjuk?

På Willy trodde jag att jag skulle svimma hela tiden, mådde as konstigt, packade ner allt och packade bara upp allt jag handlat när jag kom hem och la mig på soffan och sov och nu mår jag lika konstigt igen :/ men kan inte riktigt förklara hur jag känner mig heller... Lite huvudvärk, illamående som kommer och går, trött i hela kroppen och huvudet... kan det vara så att jag är på väg att bli sjuk eller är det så här när det närmar sig slutspurten? Är ju bara 4 veckor kvar i princip.

Jag blir sååååå förbannad på tjejen som är med i tv:n nu. Hon är med i det dära programmet om personer som har ätstörningar. Hon har alltså sök till programmet och när hon väl är med så vägrar hon prova något av de förslagen som experterna har?!?!? Usch vad arg jag blir, det finns faktiskt dom personerna som verkligen vill ha hjälp och när man ser denna "DONNAN" som bara motarbetar retar livet ur mig.

Men det finns iaf en bra del av denna dagen, Peter är på väg hem från Sthlm så snart får jag träffa honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar