tisdag 17 april 2012

Saker jag längtar efter!

•Att komma i mina jeans
•Kunna äta lök och choklad utan hämningar.
•Gå på krogen och dansa och bara vara den gamla Sanna.
•September då vi åker till Turkiet i 2 veckor.
•Då amningen slutar och Peter kan mata och jag kan åka ut själv.


Jag älskar absolut min son men i bland måste man bara få vara utan bebis och vara den gamla Sanna. Nyttigt för båda då Peter får vara med honom istället.
Under graviditeten var jag så danssugen så att jag kunde åka ut till något ställe och dansa nykter! Då har det gått långt;)
I september är den årliga turkietresan. Skönt att åka på hösten för då blir inte de mörka halvåret så jobbigt att genomlida.
Varje dag provar jag alla mina jeans i hopp om att magen krympt och försvunnit under natten så jag kan knö mig i mina vanliga kläder och slippa mamma jeansen!


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Pumpa ur mjölk och lär honom ta flaskan. Jag hade ju ingen mjölk så jag hade jätte lätt med att anders kunde hjälpa mig med matningen. Man behöver få vara lite ensam ibland också. Även fast man är mamma ;-)
    Kram Mia E

    SvaraRadera
  2. Pumpa ur mjölk och lär honom ta flaskan. Jag hade ju ingen mjölk så jag hade jätte lätt med att anders kunde hjälpa mig med matningen. Man behöver få vara lite ensam ibland också. Även fast man är mamma ;-)
    Kram Mia E

    SvaraRadera