måndag 16 april 2012

Sovmorgon

Lilleman sover som en prins på natten, äter ett nattmål och sen upp tidigt på morgonen men då är det skönt när Peter är ledig för då pumpar jag ur och han matar och tar hand om Lilleman så jag får sova:)

Tycker det är bättre att pumpa ur än att amma för då vet jag hur mycket han får i sig och hur länge han står sig.. Så slipper jag vara orolig att han ska bli vrålhungrig under promenad eller när man är ute och flänger. Fast är jag hemma eller hos nära och kära så ammar jag.

I dag var vi uppe på berget och vandrade lite... Oliver sov hela tiden mer eller mindre och vi fick motion. Funderar på att gå med i gymmet igen men det kostar ju en del och man måste binda sig 1 år dessvärre.
Snart åker vi hem och ska äta lite ryggbiff och ugnsrostade grönsaker:)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar