söndag 25 december 2011

Julstök...

Julafton som ska vara lugn och harmonisk var en av de mest hektiska dagar för mig i år. Frukost hos svärföräldrarna och kl 12.00 skulle jag infinna mig hos min moster på julmat. Man stannar ju alltid längre än planerat och trött var ju bara förnamnet.. fick ta mig en tupplur i soffan hos mamma och pappa. På kvällen var det mamma, pappa, jag, Peter, Ida, Philip och mormor och morfar som firade och öppnade julklappar :)
Fick lite bebiskläder och Peter kan inte i hela sin värld förstå att bebisarna är så små när dom kommer till världen.
Pengar blev det också så nu ska vi öppna ett konto till Spike. Tanken är väl att använda dom när lite större inköp behövs :)
Kläder till mig, en väska, en familjekalender och dylikt.
Bra ha saker som man inte vill spendera pengar på själv.

I dag jobbar jag till 16.00 och efter blir det mat med pappas syskon och farmor och farfar. Orkar jag så hänger jag med Peter till Martin. Vi har jäkligt roligt sist vi var hemma hos honom och spelade spel :) Får inte komma i sängs så sent som jag gjorde i går för då kommer jag aldrig palla att jobba 8 till 16 i morgon.

Hoppas alla ni andra haft en lika bra jul som jag trots all stress :)

Snart närmar det sig den 28 december och jag håller tummarna för er Sofia och Lars :)

1 kommentar:

  1. D tackar vi för...känner mig lite som en tickande bomb. =)

    SvaraRadera