torsdag 29 december 2011

Stor som ett hus!

Det är ca 2 veckor sedan jag var hos barnmorskan och då vägde jag 79 kg i dag när jag kom dit och ställde mig på vågen hade jag gått upp 3 pannor på 2 veckor ! Ökar det i denna takten så kommer jag bli stor som ett hus men kan ju iofs vara all jäkla julmat man satt i sig under julen för så mycket mer man moffat och ätit av allt får en ju att må illa. Dags att börja promenara dagligen med är ett måste!
Ska börja ta en extra järntablett då jag ligger väldigt lågt, man ska tydligen inte gå under 100 och jag har 105 så dags att börja äta tabletterna lite flitigare :/
Bebisen har lagt sig till rätta och tittar åt höger sidan, kan ju förklara varför jag inte kan sova på den sidan ! Stackaren får ligga med ansiktet neråt och det gillar han inte alls :(

Projektet med våran kökssoffa är i gång också så i dag blir det 2 strykningen.. ska bli kul att se hur den blir eftersom vi redan igår i princip ångrat oss ang färgvalet :P

Snart är det dags för nyårs firande och det ska firas hemma hos Maria och Marcus Overgaard/ Benneteg tillsammans men Martin W + "frugan", Linda och Patrick och Mikaela :) Plus 2 små gulliga barn vid namnen Emmeline och Nellie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar