lördag 17 december 2011

Norge

Underbart att få komma till Norge på lite "semester" och framför allt se snö. Igår kväll kom vi hit relativt sent, hann inte se Linda innan hon stack på julbord men kl 23.00 ville hon hem så jag hämtade henne:) Hon var jätte fin i kläder, hår och smink:) Roligt att se henne i party stasen igen;)

Vi planerade igår att vi skulle upp tidigt i dag då vi skulle till en skidort ca 45 min från Jessheim... Jag åkte ju inte så jag tillbringade några timmar med Emmeline. Super snäll hela tiden och gillade allt som hände runt omkring:) Hennes föräldrar fick några timmar i backen, upp skrapad kind fick Linda då hon vurpade och slog ansiktet i först:( Patrick blev bättre och bättre medans Peter var precis som vanligt... Han kör som en blådåre med andra ord:p

Det blev tacos till kvällsmat, lite bowling och en film bestod resten av kvällen av och nu börjar John Blund komma och strö grus i ögonen på mig! Måste hem tidigt i morgon för kl 16.00 ska vi infinna oss hos Johan och Sara på glöggmys:)

Slänger upp lite bilder från helgen om någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar