lördag 10 december 2011

Peters julklapp

Så där, då har jag listat ut vad det blir för Peter i julklapp men det finns en nackdel! Jag måste tala om den innan jul för att kunna planera, boka och diverse saker så att det verkligen stämmer in för båda oss. Vad det blir återkommer jag med senare, har ju inte sagt till P än vad det blir så vore ju dumt om han läste det här eller får höra det av någon som läst det på bloggen :P

Har bara 17 dagar kvar nu tills graviditetpenningen kickar in, ska bli så skönt att gå hem. Börjar få riktigt ont i ryggen, kan inte sitta för länge i mjuka soffor utan måste ligga ner för att det ska fungera. Har lite ont i svansbenet med i baken :/ men det har väl med uttöjningen av bäckenbenet att göra. Kommer in i perioder då jag får panik över att jag ska missa köpa hem något tills bebis kommer fast allt löser sig men ändå! Är en planerare ut i fingerspetsarna.
Har ju barnvagn, babyskydd (Tack Heidi) :) Sen får jag väl shoppa järnet när jag går hemma och skrotar i 2 månader :) Det löser sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar