lördag 28 januari 2012

fortsätting av Ugglis.

Trött och sliten, pallade jag mig upp redan vid 04.00 i morses. Kunde inte sova pga Ugglis som låg i rummet bredvid trots att det var super tyst hela natten. Ugglan har klarat sig då det kom en farbror hit och hämtade upp den och den råkade flyga i väg för honom så nu flyger den runt där ute någonstans med ett brutet ben, får hoppas den klarar sig ändå... om inte så är det naturens gång tyvärr.

Somnade om efter att Peter åkt till Sthlm vid 05.00 och träffar Frida, Malin och kidsen på fiket för frukost efter bar det av på bilbesikting och bilen gick igenom galant, vilket jag inte trodde skulle ske :P haha Enligt Frida pratade jag om bilen som om den skulle till skroten :P Shopping på överby och sen hem till päronen där jag slocknade i deras soffa. Handlat massa gott till mig själv i kväll och hyrt 2 filmer, hoppas dock inte bebis får sockerkick för jag vill verkligen sova i natt :)

Fick inspiration av Mia och ska göra min egen musli är det tänkt så jag handlade grejer till det med och det är som hon säger, det är banne mig dyrare att göra sin egna än att köpa men det är de värt i längden för du kan blanda hur du vill plus att det smakar 100 gånger bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar