torsdag 5 januari 2012

Havandeskapspenning.

Is the shit :)
I dag gjorde jag min sista dag på jobbet för en lång tid fram över. Är både på gott och ont att vara hemma. Känner jag mig själv kommer jag klättra på väggarna efter 2 veckor för jag blir uttråkad och kollegorna kommer man garanterat att sakna.. men det
ska även bli skönt att bara vara hemma och greja och dona innan bebis väljer att komma. Vem vet den kan ju komma tidigare än beräknat datum så då gäller det ju att vara lite beredd i vilket fall.

En sak som jag verkligen vill få gjort är matlådor, Sandra Andersson gav mig det tipset:) Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte orka laga mat efter bebisens ankomst så då kan de vara bra att bara kunna värma så nu i veckorna blir det till att rensa ut kylen så vi får plats med alla mina matlådor jag vill ha. Vi har ju en side-by-side kyl och frys så frysen är inte stor om man säger så :P Kommer verkligen få knö in maten men antar att jag kommer hänga mycket hos mamma och svärmor när knodden kommit och då behöver jag verkligen inte oroa mig för mat ;)
Men en maträtt som jag ALDRIG får till är köttfärssås. Den smakar urk så Sue om du läser detta så vill jag gärna ha lite av din köttfärssås i min frys de kommande veckorna ;)

Väntar in min Prins nu så vi kan fira ledigheten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar