lördag 29 januari 2011



Detta är syndernas helg ! Både jag och Peter köpte var sin coca cola, en chokladkaka och en liten påse med godis.. smisk borde vi ha. Peter hade som argument att han var bakfull och jag hade inget argument alls :P haha. Vi gick även på bio i dag igen, Burlesque med Christina Aguilera och Cher dom var huvudkaraktärerna. Var kanske inte den bästa filmen eftersom man förstod direkt vad som skulle hända. Är väl en typisk tjej film eftersom alla tjejer vill kunna sjunga och dansa. På vägen in till Tamworth såg vi en släpvagn.. ganska roligt regnr om man vet vad det kan stå för! Är min mosters efternamn och hennes hemnr :D



Gårdagen bestod av barbeque inne i Manilla och vi drog hem redan 23.30 eftersom alla skulle upp och flyga dagen efter. Peter drack fyra öl och var bakfull idag. Haha man märker snabbt att han inte är ute så mycket längre. Han blir full på 2 öl :) billigt och bra :D

Farbror Frej som Peter själv kallar sig har äntligen bestämt sig för att laga skavankerna på både husvagn och bil. Är ju inte långt kvar till som ska krängas iväg. Kvällmaten har åkt ner i magen och Peter sprang nyss ut för att spela ett parti backgammon. Måste medge att han är riktigt bra på det, både jag och han gillar att spela spel men olika spel tyvärr :P Han älskar monopol, backgammon, risk och såna dära jobbiga strategispel :P Medans jag gillar så ska de låta, galen panna och såna lite roligare spel :D

Ha en bra helg allesammans :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar